det finns en man….

….som retar mina sinnen.

det jag vill är att hitta någon kramig, rolig man att leva med i vardagen.

min urvalsprocess är dock paj, så det har gått skapligt dåligt i mina förhållanden. det har handlat om otrohet, elakhet, maktspel, alkoholism och ren och skär dumhet.

jag gjorde ett försök alldeles nyssens med en man. gick i bäcken. jag fick fellistan direkt: du är så blablabla. orkar inte lyssna på sånt där mer.

jag tycker att det är mysigare att sexa pussas, handla på ica och fnissa.

nu finns det en man. bor rätt långt bort. jag tror att jag ska träffa honom. få en bild av honom i alla fall.

jag brukar hålla mig till en test om året. nu är jag redan uppe i försök två detta år. om jag träffar honom. men det är ju så spännande.

Published in: on tisdag 15 juli 2008 at 10:34  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/07/15/det-finns-en-man/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLämna en kommentar

  1. Och kanske gå en annan väg med annat; http://www.femmebody.com/

    Det ser lite tacky ut, men ska man få amerikaner till att hugga så…

    Du verkar ju inte rädd för att testa, men du kanske testat något liknande förr.

  2. nu måste jag kolla lite till för jag såg bara en gubbe som skrivit en bok om metabolism….

    jag har inga direkta problem med hur jag ser ut. får mest djäkligt ont i knäna av hur jag ser ut =)

  3. badgear, jag tror att du smyggillar alla skumma dieter du hittar överallt =)

    jag tror att jag gillar den här bättre. skriven av en tjej som har samma bekymmer som jag:
    http://www.goodmetabolism.com/


Kommentera

