mailbombning

det första jag la märke till här hos wordpress var att det är enkelt.

jag talar inte busbra engelska men jag fattar vad som står här. jag har lyckat göra flera inställningar redan, efter bara en halvtimme.

när man öppnar en wordpressblogg så går det ut en massa mail till den anmälda emailadressen om kommentarer som ska godkännas, kommentarer som har fåtts, inlägg jag har skrivit. känns inte som att jag behöver tre mail om allt jag gör =)
men jag har hittat några rutor att bocka ur så jag tror att jag slipper sånt nu.

jag gillar detta. det känns som jag trivs redan. här ska jag bo en stund.

Published in: on tisdag 15 juli 2008 at 8:15  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/07/15/mailbombning/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

