har skärpt till mig

idag har jag varit och lämnat nycklarna till gamla jobbet. himmel vad skönt!

jag har slarvat en del med min semester. det har liksom inte blivit något alls på ett tag. känns det som.
dags för en utflykt igen.

goa a har tidigare tipsat mig om ett café att besöka. ett jag inte hade en aning om. måste så klart utforskas.

åkte till ulriksdals slott och promenerade runt slottet och kikade i rabatter, gick upp till slottsträdgården, ner och passade på att utnyttja slottaletten, runt slottet och bort i parken en bit mot café svalkan.

magen kurrade av hunger så jag tog en fika. inte nyttigt med ostmacka när jag går på diet, så det blev lite onödigt kalas idag. men bättre ostmacka än bulle i alla fall.

a du hade helt rätt. det är supermysigt uppe vid svalkan.

jag kan verkligen rekommendera en fika där om man skulle få för sig att åka till ulriksdal.

Published in: on onsdag 16 juli 2008 at 9:45  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/07/16/har-skarpt-till-mig/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentarerLämna en kommentar

  1. Ser att du klarade dig utan min hjälp 😉 fina bilder…var hittade du den variante…med album alltså,jag hittar bara tråkiga standardvarianter.

  2. det finns en liten knapp på rutan där man väljer. nere i högra hörnet står det more. då får man några alternativ till.

    ja till slut. felet jag gjorde att jag tryckte på spara i stället för på publicera (om det nu står så på knapparna *s*) jag letade och trixade som sjutton.

    hur får du smileysar? det stod någonstans att jag kunde trycka 🙂 så skulle det bli en. har inte kommit på… =(

  3. eeehhhhh, det blev visst en smiley….. höhö

  4. Ja de bara kommer av sig själv 🙂

    Men när jag klickar på more så kommer det ändå bara tråkvarianter…jag får väl leta vidare.

  5. Jag hittade dem…fattar inte varför jag inte gjort det tidigare 😦


Kommentera

