skitviktsrekord!

dagens skitvikt -1,8 kilo
lägstanotering med -0,3 kilo!!!
300 hela gram efter två veckors kämpande. fantastiskt 🙂

jag hade mina funderingar på att åka till linköping idag. men det regnar i linköping – står det i väderprognosen. fast jag drar nog i väg i alla fall.
om inte annat får jag väl bada i badhuset 🙂
det är det väl värt att köra femtio mil för?

nu har jag sölat som attan. dags att flytta fläsket något söderöver i landet!

Published in: on söndag 20 juli 2008 at 12:10  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/07/20/skitviktsrekord/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

