bilder från linköping

i söndags bestämde jag mig för att dra till linköping av någon anledning. jag gillade linköping så mycket att jag ska åka tillbaka och kolla en dag till. kanske på söndag.

i linköping hittade jag en fantastisk domkyrka som jag travade runt i, jag hittade en tysk flicka vid ett fint vattentorn på en liten kulle. där fick jag prata lite tyska. jag hittade trädgårdsföreningens park – himmel vad fint! jag hittade ett kaffehak som var tvärmys och där jag fick gott kaffe. jag hitta macdum där jag åt en äcklig ”grekisk sallad” – dumt val. en massa bra saker.

jag tog en massa bilder, som vanligt, och en del blev skapligt fina.




Published in: on tisdag 22 juli 2008 at 11:49  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/07/22/bilder-fran-linkoping/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

