en parkering

jag vandrar ofta runt. och dokumenterar det jag ser med bilder.

när jag såg denna parkering vaknade jag upp ur mina funderingar och började skratta.

alla däck innanför sträcken – jajjemensan!

Published in: on torsdag 31 juli 2008 at 12:01  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/07/31/ett-ogonblink/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLämna en kommentar

  1. Haha, de där pyttesmå bilarna är säkert jättesmidiga i innerstadstrafiken, men min magnifika kroppshydda lär de då inte kunna transportera! Kul bild! Kram!

  2. För en eller två veckor sedan så satt jag och slötittade på lite fåniga motorvideosar på youtube. Hittade då Smart med Hayabusamotor (värstingmotorcykelmotor)som det fanns en rad filmer med. Där satt jag och grinade stort och avslutade kvällen med ett höhö…

  3. haha. det fanns många skojsiga filmer där. jag skrattade gott åt en ful monstergolf 🙂

    jag skickade vidare länken til en bildiggare.
    tydligen finns det en smart med stark hojmotor även i sverige. min vän har dock inte sett den live, men är nyfiken.


Kommentera

