fet-och-ful-dag idag!

när jag ser mig själv i spegeln så vill jag ibland bara ut i världen.
ibland vill jag dra täcket över huvudet.

idag-är-fet-och-ful-dag a la värsting. vill inte göra något. vill inte duscha. vill inte klä på mig. vill inte gå ut. vill inte. jag vill inte se ut så här!

men jag ska ut. för nu har äcklo förstört nästan en hel vecka för mig.
eller rättare sagt jag har låtit äcklo förstöra min vecka.
(jag vet att man måste ta ansvar för sitt handlande och tänk, men jag är faktiskt maktlös inför en sån här pisseråtta)

jag har en tidigare inköpt biljett till ett evenemang.
jag ska gå dit och jag ska ta kameran med mig. jag ska ha det kul och jag ska fota och jag ska komma tillbaka med fina bilder som jag lägger upp här och på min pbase (fotoalbum)!

jag ska förbättra den energi ja har just nu. nu ligger jag runt noll i energi. nästan så det går över i surhet, i minus.
nej upp i energi!
ut och upplev!

tjolahopp! kul det ska bli!

eller nåt.

Published in: on torsdag 31 juli 2008 at 2:31  Comments (9)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/07/31/fet-och-ful-dag-idag/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 kommentarerLämna en kommentar

  1. Vem vill se ut som man gör? Det finns inga ”bra” fotografier på mig, inte ens min man tycker att de är bra.

  2. Igår gick jag 22088 steg, det blev 13,25 km. Jag fattar inte hur du kan gå 18 km…

  3. Jo, jag har skapat en hypo-blogg oxå, men den är inte ”öppen” just nu….

  4. jag känner mig som en sån där rysk docka med dockor i, i kroppsform. det ser kanske bra ut i storlek av en sån rysk docka men det ser inte bra ut på en kvinna på 1,76. då ser det mest överväldigande ut. negativt överväldigande.

    i år är det bara en gång jag har gått 18 kilometer. förra sommaren gick jag 22 kilometer varannan dag, 16 kilometer varannan dag. ett par gånger gick jag tre mil.

    i år går jag inte så långt. ibland orkar jag bara åtta kilometer, sen är jag så trött så jag får släpa mig in i duschen på ren vilja. sen sover jag i tre timmar.

    om jag får läsa din blogg sedan när du öppnar den blir jag jätteglad!

  5. …man kan (dvs jag kan) bara öppna den för vissa läsare och inte alla läsare (=världen)… men då måste man ha deras e-postadress tror jag…

    Blå eller rosa gubbe? Är det IP-adressen bör den bli blå idag.

  6. Konstigt. Det är nog så att bilden är tagen av mig med en webbkamera; det är rätt likt (rund som en boll).

  7. Prov.

  8. Det är en slumpgenerator som ger bilden.

  9. hej a. du verkar uppge två mailadresser.

    p ger blå monster
    o ger rosa

    jag skrev det som angiven email börjar på


Kommentera

