vilken snedseglare!!!

jag finns på en dejtingsida.
där skriver jag på skoj  ”du får inte vara för klen, för du får ta över allt bärande av matkassar och annat tungt”.

som första kontakt skriver en kille
”hej jag tänker fan inte bära några matkassar.. det säger jag bara..”

humorkollande som jag är svarar jag honom:
”fint att du sa till om det för jag satt precis och funderade på just det =)”

då svarar tomten med:
”på om jag skulle bära matkassar ?”

jag skrev:
”ja”

nyss fick jag svar igen:
”hur ofta handlar du?”

jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta.

den där karln kan inte ha alla bestick i lådan.

dessutom är svinet gift. uff vilket pucko!

Published in: on fredag 1 augusti 2008 at 7:06  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/08/01/vilken-snedseglare/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Haha…det dräller av idioter där.

    Svar på din fråga. Gå in på design och sedan gränssnittskomponener.
    Lycka till
    Kram.

  2. tack snälla m.

    jag har hållt på att leta ihjäl mig 🙂


Kommentera

