många spänningar har släppt

jag kom ner till vännen. vi struntade i te och tog en flaska vin i stället.

det var väldigt länge sedan jag drack något med alkohol så av en halv flaska vin blev jag fnittrig och vännen med.

så kvällen har vi tillbringat storgarvandes och kramandes. vi pratade om allt annat än bekymer.

det var nog många spänningar som släppte där. skönt.

jag känner mig bra lurig och det kommer bli plättlätt att sova nu.

Published in: on måndag 4 augusti 2008 at 12:05  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/08/04/manga-spanningar-har-slappt/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

