riktning ordning och reda

tänkte försöka gå mot ordning och reda.

idag klev jag upp halv nio i stället för tre på eftermiddagen.

har bokat 1000milaservice på toyotan

nagelfixning åt mig

provtagning åt mig

bokat läkartid åt mig

ska åka och välja jobbtelefon till nya jobbet

bokat frissan

hm…vad mer innan det är dags att jobba?

visst ja, hämta bokföring.

Published in: on måndag 4 augusti 2008 at 12:01  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/08/04/riktning-ordning-och-reda/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Livlinor och vanligt fixande är bra att ta till när tillvaron gungar.

    Härligt att läsa att du mår bättre igen.
    Kram.

  2. det var bra att få lite vin och en fnisskväll. det skingrade den där illamåendekänslan jag får av ren skräck. det slog liksom över. lika rädd jag var några timmar tidigare, lika fnittrig var jag efter en halv pava vin.

    men den där stora sorgen att aldrig komma loss, att det aldrig lättar. det är en svintung börda.


Kommentera

