dagen idag

jag har pratat med svinet idag. han med sambo. fast det är slut för länge sedan och hon bor bara kvar tills hon hittat bostad och jobb….yada yada yada

jag gillar konstigt nog honom ändå och vill ha honom kvar. inget lulligullande bara. tur att inget hände mellan oss!
vi har skoj när vi snackar och vi klickade fint från första början.
jag är fortfarande svinsur på honom för att han lurade mig. för jag sa till honom mitt i lulligullandet att fan ta honom om han lurar mig, men han sa ju då: aldrig….skulle jag aldrig göra…..skitstövel.
men jag vill nog ha honom kvar ändå. på avstånd, på nätet, som msn-kompis.

tv:n höll för golvkraschen – tack och lov!

var iväg idag och utnyttjade presentchecken jag fick när jag slutade gamla jobbet. det blev en spamanikyr. så nu har jag snygga naglar med nagellack på. det var länge sedan jag hade nagellack. snyggt! jag gillar nagellack i rostskyddsfärger – som mina killbekanta brukar säga.

jag köpte en kroppslotion där som luktar fantastiskt. märke kerstin florian. aldrig hört talas om innan. men de som brukar gå på spa ska tydligen känna till det. helt underbar lotion. doftar jättegott.
ska gömmas undan så att bara jag använder den. den kostade så att det känns som jag kan utnämna den till MIN!

helt slut av att ha klivit upp vid nio två morgnar på raken. jag somnade på soffan på eftermiddagen.

idag ringde jag söt. tyckte det var länge sedan vi umgicks.
söt kan man bara dricka kaffe med och bubbla om allt mellan himmel och jord med. om man passar tungan.
att betrakta henne som en vän är relativt lönlöst. hon tar vad hon vill av dig och sedan är hon väck. du får aldrig något tillbaka.

jag blev avundsjuk när jag snackade med henne. fult. jag vet.

hon har återigen träffat en man som bara dyrkar henne och har friat till henne och nu har köpt ett hus till henne.

hon kommer undan med vad hon vill bara för att hon är vacker. hon är verkligen jättevacker. hon spelar på det också.
hon kör klassikern där hon kastar med långa blonda håret, spärrar upp de ”oskyldiga blå”. sen fuktar hon läpparna och skrattar sitt pärlande skratt.

jag vet inte hur många män jag har sett förtrollas. min egen stor bror var helt bortkollrad. sur lånade till och med ut sin älskade slipmaskin till henne. naturligtvis fick han aldrig tillbaka den.

hon får män att ge henne resor, bostäder, vin och choklad, blommor och presenter. de lagar hennes bil och snickrar allt hon befaller. de skruvar upp och köper nytt och fixar och donar.

hon skäller ständigt ut dem, talar om hur värdelösa de är, hon bedrar dem, hon brukar ha två – tre stycken samtidigt, hon kräver. och hon får.

så har vackra flickor det.

jag står bredvid och bara gapar av förvåning.

aint life a bitch.

Published in: on tisdag 5 augusti 2008 at 11:41  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/08/05/dagen-idag/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Hur är det med Stora Sol idag? Nstar att jag får vara lilla sol..tänker mest på solrosen jag.

    Den är så fin!

    Skickar massa kramar!


Kommentera

