gå och lägg mig!

dags att sova

eftersom jag börjat umgås mest hela dagarna med folk och slutat erimita mig så får jag order: gör det, kom hit, ring mig

i morgon (idag!) ska jag tydligen in till stan (sthlm) på något go 08!

det är tydligen spännande med 08 08 08, 8 augusti 2008

jag känner inte att en åtta är en viktig siffra för mig men tydligen ska det vara speciellt eftersom himla många vill gifta sig denna dag. förklara gärna du som förstår!

Published in: on fredag 8 augusti 2008 at 2:40  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/08/08/ga-och-lagg-mig/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Har ingen förklaring för jag fattar inte heller…men man kanske inte måste förstå allt 🙂

  2. Åh, åtta är det kinesiska lyckotalet. Nu fattar jag varför OS-invigningen är idag! Tack! 8/8 2008 kl 8.08.08 pm.

  3. fantastiska internet!
    tack a, då fick jag svar på det 🙂

  4. m kolla a. a har koll 🙂


Kommentera

