inga högskolepoäng?

grrr

en del är frälsare i själ och hjärta. om man inte gör och tycker som de så gör man fel. tycker de.

den här så kallade sportjournalisten berättar att 08-åttor gör fel. han berättar att så här är 08-or.

fan vad han måste ha legat i för att lära känna 1,9 miljoner människor och sedan lämna sitt omdöme.

i mitt liv får alla göra som de vill så länge de inte skadar någon annan. vill man gå och träna så får man gå och träna. man behöver inte befinna sig på vissa ställen vid vissa tidpunkter för att en journalistwannabe säger det.

vill man ha kvar sitt jobb kan man ju kanske behöva befinna sig där arbetsgivaren säger åt en att vara. men då får man lön efteråt – som ersättning för det man fått stå ut med.

den här jornalistwannabesnubben är dessutom ett rikspucko. för alla 08-or är ju inflyttade från landet. vilket innebär att han idiotförklarar hela sverige utan att fatta det själv.

aftonbladet tag ansvar! kasta ut den här djäkla tomten!

Published in: on fredag 8 augusti 2008 at 3:20  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/08/08/inga-hogskolepoang/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Jag tycker mig känna igen skribentens tonfall från midommarkranshållet.

    Men jag kan ha fel.

  2. äsch jag ångar upp mig för noll och inget.
    det är bara det att jag varit så kontrollerad och vid minsta inskränkning i min frihet slår jag mig lös från 🙂


Kommentera

