trött trött trött

eftersom jag har så svårt att komma igång med allt, eftersom jag skjuter upp mycket tills det blir krisartat bråttom, så fick jag sitta och jobba hela natten.

jag hade bokföring att göra. och jag hade inte gjort den så det blev till att jobba hela långa natten. jag var klar vid elva på förmiddagen. runt halv tolv somnade jag och sov ett par timmar.

nu är jag sur på mig själv. för det har varit jättevarmt och skönt idag. jag hade kunnat vara ute och gå – kanske i skogen till och med.

nu blir det inget. för jag är så trött att jag känner mig lealös. dumma jag! jag klarar inte livet utan sömn.

cykel ringde och sa att jag skulle komma och fnissa och dricka vin med cykel. orkar inte. har verkligen ingen kraft till det.

i och för sig drack vi vin, åt räkor, ost och melon häromkvällen, cykel och jag, så det stod härliga till. det hade varit kul att göra idag med. fast då kanske grannarna börjar tro att jag börjat supa. först ser de mig nykter i åratal och sen dricker jag plötsligt vin två gånger i veckan.

Published in: on fredag 15 augusti 2008 at 6:57  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/08/15/trott-trott-trott/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Hejsan! Såg att du hade en länk till mig och det glädjer mig. Blev nyfiken på vem som finns bakom bloggen och du får gärna sända mig ett mail! Skoj hur som helst att du länkat och nu får jag ytterligare en blogg att läsa! 🙂
    //Emil


Kommentera

