inget inlägg idag….

…. kan ju inte gärna skriva att jag har haft en bra andra dag på nya jobbet och att jag köpt tvättmedel. det är tristare än trist.

ja visst ja. jag har pratat i telefon också.

Published in: on tisdag 19 augusti 2008 at 9:13  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/08/19/inget-inlagg-idag/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Det är klart att du kan! För de flesta går ju livet ut på att må bra, och inte att skriva spirituella kåserier som läses av andra. En del skriver faktiskt kåserier om sina helt vanliga dagar på jobbet.

    Fikar ni tillsammans? Har du egen kaffekopp med ditt namn på?

    Mysigt att prata i telefon med en vän.

  2. Vilket märke var det på tvättedlet, harr harr.
    Vad kul att du har börjat på ett nytt arbete! Du höll ju för böfvelen på att arbeta ihjäl dig på det förra!

    Ha en bra onsdag!

  3. tack a 🙂

  4. car bil det är ocean tvättmedel som jag extra åker en omväg för att köpa hos lantmännen…….sant men jag skojar bara 🙂
    jo man ska kanske inte jobba till halv fyra på morgnarna. men anledningen till att jag bytte jobb var den otäcka chefen.


Kommentera

