bra jobbdag idag igen

idag har jag jobbat i solna centrum. jag kommer sitta hos ett företag i solna centrum två-tre dagar i veckan. resten av arbetstiden på kontoret.

ute hos kund i solna centrum var det superbra.
folkena som jobbar där är kalastrevliga och glada.

företaget jag var ute hos idag håller på med böcker – mest med pocket.
det finemanginga i det hela är att det finns drösvis med böcker där som det bara är att plocka av. naaaaaaaaaajs. för jag gillar att läsa. snacka perfa förmån.
idag tog jag med mig första pocketboken hem 🙂
idag blev det martin svenssons bok. martin som en gång sjöng yeah yeah wow wow.
det kommer bli många böcker!

                               

helt perfekt att jobba i ett centrum ett par dagar i veckan!
nu har jag allt jag behöver och kan fixa allt i anslutning till jobbet. jag behöver inte längre uppsöka centrum för att hitta det jag behöver.

dessutom finns råsunda fotbollsstadion nära solna centrum.
max fem minuters promenad.
vid råsunda fotbollsstadion finns löplabbet.
i samma lokal som löplabbet finns det fotfolk, folk som kan fötter.
de folkena ska jag besöka och få hjälp med mina värkande fötter.

jag fick ett fiffigt tips av badgear på juste fotfolk. tyvärr befinner de sig fel geografisk samt att jag inte gillade deras mailssvar så värst mycket.

så vilken vecka som helst ska jag skubba över till fotfolket hos löplabbet och få stöd till hålfotrarna och hjälp med hälsporrarna.

Published in: on onsdag 20 augusti 2008 at 7:11  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/08/20/bra-jobbdag-idag-igen/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

