okamerakånk

normalt knatar jag alltid runt med min kamera i en väska på axeln.

när jag susade runt i min lilla toyota igår i storstockholm lämnade jag kameran hemma.
vilket jag naturligtvis ångrade.

för där fanns en enormt stor gul gubbe att fotografera. det var en luftballong som flög över årsta utanför hufvudstaden när jag såg den. på hemvägen kom en älgko knallade helt nära. med flera saker.

fast det är rätt fint att ha förmågan att bara kunna titta och njuta också.

det krävs så lite för att göra mig på topphumör.

Published in: on måndag 25 augusti 2008 at 7:26  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/08/25/kamerakank/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

