men nu blommar asfalten!

nytt skitviktsrekord idag igen!

tänk om ett helt kilo är på väg att lossna igen?

dagens skitvikt -2,4 kilogram

sedan förra rekordet igår ytterligare viktnedgång med 0,5 kilogram

undrar vad viktnedgången beror på?

är det för att det var tre månader kroppen senast släppte ett kilo?

är det för att jag använder de där insulin-pluttar-tabletterna?

är det för att jag kan släppa den negativa stressen från förra jobbet?

Published in: on söndag 7 september 2008 at 11:35  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/09/07/men-nu-blommar-asfalten/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Skitviktslycka! oj, det var väl det mest poetiska jag kom på just i denna högtidsstund. Dessutom en söndag. Det kan bara sluta på ett sätt; ett hekto till!

    Låt oss bedja.

  2. tack 🙂

    tänk att 0,6 kilo nedåt på två dagar kan göra mig så glad.

    vet man hur hårt jag kämpar med nollresultat så är det kanske lättare.

    du vet ju hur ofta jag förvirrar dig med att säga att i min kropp funkar inte kaloriräkning plus och minus så som i många andras kroppar.
    min kropp gillar att behålla allt fett.

    det retar mig sjukt mycket att jag lät det gå åt fanders i vintras då jag gick upp tio kilo. det är fortfarande fyra kilo kvar att ta bort av det där. i den takten min kropp släpper vikt nu kommer det att ta ett helt år att gå ner fyra kilo.

    surt, sa räven….


Kommentera

