tedrickning

jag har en kompis som alltid har gillat mig sjukt mycket.

jag har väl gillat honom halvmycket. en lång story om min halvsvala attityd.

vi har varit vänner i över 15 år.

i kväll har jag ägnat mig åt tedrickning och melonkäkning med honom. en massa snack också så klart.

det som är skönt att umgås med honom är en miljon komplimanger.

som fetknopp står inte komplimangerna som spön i backen.
eftersom jag känner honom tok-väl så vet jag att han menar vad han säger.

efter en kväll med full uppmärksamhet mår jag som en prinsessa.

alla har väl en sån man ska gifta sig med om ingen annan vill ha en. han är min sån. vi brukar säga två gånger om året att nu är det dags. nu flyttar vi ihop.

men sen blir han kär. eller jag. då ska vi inte flytta ihop på ett tag.

han verkar lika kass på förhållanden som jag. för hans är lika korta som mina. det blir ett halvår. sen slut. precis som för mig. han drar när hans kvinnor vill flytta ihop. jag drar när mina män bara ljuger och säger elaka saker.

sen ska vi flytta ihop igen 🙂

Published in: on söndag 7 september 2008 at 9:47  Comments (9)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/09/07/tedrickning/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 kommentarerLämna en kommentar

  1. Slå till, vet jag. Bättre en fågel i handen än tio i skogen, och allt det där, vet du.

    Dessutom ska jag erkänna att jag är mycket misstänksam till hur tjock du är egentligen, sedan jag sett ditt fot-foto. Riktiga fetknoppar har mycket tjockare fötter, din fot ser rätt normal ut tycker jag (bortsett från hypo-svullnaden, då).

  2. Det kan ju bli annorlunda om ni flyttar ihop, ni kanske funkar bäst tillsammas som ni har det?
    Men hur tusan ska man få reda på det om man inte provar 🙂

  3. oj oj här har det allt blivit lite fel 🙂

    vi är vänner. har varit i evigheter och kommer att vara i evigheter.

    inget mer.

    redan min morbror sa för många år sedan att det skulle bli små mini-honom rätt vad det var.

    det blir inget. vi är vänner. 🙂

  4. Inte? Vi läsare – som förläste oss på ”Starlet” när vi var små – är nu givetvis mycket besvikna 😉

  5. ååååhh starlet!
    himmel vad tufft.
    hade ju glömt bort starlet.

  6. Låter som en behaglig vänskap.

  7. badgear, det är fint med vänner.

  8. fin blogg

    • tack 🙂


Kommentera

