tjocksmock

jag vet att folk ibland tvivlar på att jag är tjocksmock. men det är jag.

det hjälper inte hur bra jag äter eller hur mycket jag tränar.

kroppen är trasig. funkar inte.

jag är lång och jag bär många kilo fett.

har ett midjemått som är skrämmande. långt över de max 86 centimetrarna man ska ha som kvinna.

min vikt är så otäck så den orkar jag inte ens nämna.
                           

Published in: on måndag 8 september 2008 at 9:31  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/09/08/tjocksmock/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Ok då,stor men fin 🙂

    Förstår att det måste vara ett h-vete att inte gå ner trots att du kämpar som du gör…suck så tröstlöst,men du är en riktig kämpe.

  2. tack m, du är så himla go! 🙂

    m, du och jag vet att jag kommer att vinna. det tar bara lite tid.


Kommentera

