jag mötte lassie

det var länge sedan jag drog en ”jag mötte lassie”, så här kommer en

jag känner en kille som säljer en produkt.
den produkten köps av ett annat svenskt företag och förädlas.
det företaget säljer produkten vidare till schweizarna som ska låta världen gå under i morgon.

(sen att produkten tillverkas av turkar, levereras till beställarna i tyskland, säljs till sverige, säljs i sverige till ett annat svenskt företag, för att sedan säljas till schweiz. det är vansinnigt, men det är en annan historia)

jag försökte gå in på hemsidan och kolla om jag fattade något.
jag fattar inget.
men det är coolt att försöket är så öppet.

fattar du så är det bara att läsa.
http://lhc.web.cern.ch/lhc/

Published in: on tisdag 9 september 2008 at 6:30  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/09/09/jag-motte-lassie/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

