oj oj oj oj vad dyrt

det kommer att bli sjukt dyrt att få min förre arbetsgivare att betala ut min semesterersättning.
det skiter jag i för nu handlar det om principer.

det bästa är att de kommer bli tvingade att betala ut det de nu vägrar att betala.
det näst bästa är att det kommer att kosta dem en himla massa pengar.
för eftersom de blåvägrar måste detta lösas av jurister.

de har själva skrivit en anställningsavtal med mig där det här med anställningens slut regleras, exempelvis antal månaders uppsägning.
nu bryter de avtalet som de själva har skrivit och själva har signerat.
är inte det väldigt korkat?

Published in: on tisdag 9 september 2008 at 7:49  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/09/09/oj-oj-oj-oj-vad-dyrt/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Jo väldigt korkat…men skulle ville fråga hallå elller…hur tänker ni??? Eller det är kanske just det de inte gör…tänker alltså.

  2. hej m. absolut. de har varit mer än dumma. men till slut vann jag och fick mina pengar. jobbigt att man ska behöva tjafsa med folk!
    det här är inga människor som tänker på andra, är varma och vänliga, är generösa.
    de har bara ett i tanken: jag, jag, jag.


Kommentera

