vad är det för dag?

det är mycket nu.

idag har jag varit borta sexton timmar hemifrån på jobb.

åkte till missbrukarna igen efter vanliga jobbet.
jag måste tjata lite till om dessa fantastiska människor. de är helt otroligt underbara!
idag öppnade sig en kille och en tjej. det var säkert tre timmar lyssna bara det. oj oj oj vad det levs märkliga liv.

jorden gick inte under idag heller.

nu ska jag sova tre timmar.
är skittrött.
resten av natten ska jag bokföra så jag hinner till vanliga jobbet till nio senast.

i morgon kväll behövs nog ingen vaggvisa för att jag ska somna.

Published in: on torsdag 11 september 2008 at 12:07  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/09/11/vad-ar-det-for-dag/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

