så skönt med mörker

håller på att beta av mina skräckar.

har kommit på att jag inte behöver vara rädd för precis allt.

jag har mött höjder (åkte bland annat zipline i åre, slängde mig ut 30 meter upp i luften)

jag har mött djup (åkte bland annat till sala silvergruva och åkte 155 meter ned i backen)

jag har mött skogen (travade bland annat rakt ut i spenaten)

och en massa andra rädslor som jag också mött.

nu blir det mörkt tidigt.
det fantastiska är att jag nu har en hel höst, en hel vinter och en hel vår att komma på att mörkret inte heller är läbbigt.
fast just idag tänker jag inte ta itu med mörkret.

usch vad yr jag är idag!

Published in: on måndag 15 september 2008 at 8:43  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/09/15/sa-skont-med-morker/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLämna en kommentar

  1. Mitt i spenatskogen. Du börjar bli som bröderna Grimm du.

  2. Jo. Ligger lite i det.

  3. shit, jag som har så många olästa böcker!
    nu blir det till att grimma också.
    så jag klykar tugget.


Kommentera

