b12vitaminiserad

jag har varit så hemskt yr ett bra tag

jag har ont tametusan överallt

jag är komatrött. har svårt att hålla ögonen öppna på dagarna. och jag sover och sover och sover.

det tog ett tag att komma på vad det var frågan om.

hade glömt att åka och ta bvitaminsprutor

nu är jag öm i armen och full av b12. hm. nåja. en milliliter b12 i alla fall.

i morgon mår jag finemang igen. det ska bli skönt.

Published in: on tisdag 16 september 2008 at 7:36  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/09/16/b12vitaminiserad/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Bra att du påminde. Jag måste hämta mitt recept imorgon, det hade jag glömt. Det stod i kalendern, i måndags, men jag är förkyld och orkade inte gå och sedan glömde jag alltsammans!

  2. finemang att du också får lite påfyllning 🙂

    jag brukar säga att det är jag och alkisarna som får bvitaminsprutor

  3. Nu tänkte jag komma med en förmaning och säga du FÅR inte glömma så viktiga saker….men så kom jag på att jag själv ALLTID gick till apoteket för att hämta min medicin när medicinen hade varit slut i typ en vecka… så jag säger inget 😉

    Bra att du är Bvitaminiserad nu och hoppas du är piggare 🙂

  4. tack snälla m.

    jag tog sprutan för fyra timmar sedan och känner mig redan en miljon gånger bättre.

    jag gillar bvitaminer – när jag har dem i kroppen i alla fall 🙂


Kommentera

