ny upplevelse

oj.
det var en stund sedan – eller två stunder sedan – jag var i kyrkan en söndag.

idag var jag i allhelgonakyrkan i stockholm.
med mig hade jag en gäng mysbrukare (en del kallar dem missbrukare men jag tycker att de är så söta)
wow. mäktigt.
fattar inte hur jag kan ha missat att det finns en sån kyrka i stockholm

jag jobbade hos mysbrukarna elva timmar igår plus elva timmar idag.
jag har slitit hårt. det har varit mycket att göra.
samtidigt har jag haft ont i magen av skratt mest hela tiden.
idag har jag nog gapskrattat nonstop. det känns så i alla fall.

Published in: on söndag 28 september 2008 at 11:21  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/09/28/ny-upplevelse/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lämna en kommentar