dejtinglivet

jag vet att jag är färdigkillad.
jag får det inte att funka.

jag vet inte vad jag har för inopererad magnet i pannan som säger ”hit alla puckon som tar mina pengar, ljuger, skrämmer skiten ur mig och bedrar mig. kom hit för här är jag – generalpuckot!”

jag har tidigare sagt att jag har något fel i urvalsprocessen.
det är så.
det går liksom snett.
varje gång.

men ändå så när jag en liten dröm.
en dröm om att hitta en himla go kille som är världsbäst på att garva och att kramas.

i alla fall…
så har jag en fånig annons på en sån där dejtingsida.
det genererar mest i puckon.
idag var det toker, ung man, som skrev:

Godmorgon:)

Allt väl med dig? Föll verkligen helt och hållet för dig. Du är verkligen enormt vacker. Wow dina ögon fick mig alldeles knäsvag. Hoppas du har tid och lust för mig:) kramar jonathan

vad tror han?
att jag ska gå på det där?
att jag ska tycka att det är galet bra formulerat?
att jag ska tro att det är riktat enkom till mig?
att han specialskrev det till mig när han fick se min nia?

jag skrev att han fick nog polera en stund på den där så ska han nog få napp – hos någon annan.
jag avskyr sådana där fåniga copy paste – meddelanden!
(= han skickar den där smörjan med copy paste till tjugo fyrtiotaggare och kollar nappfrekvensen)

fast just dagens var faktiskt rolig.
det blev ett gapskratt.
och jag gillar att skratta.
det värmer så gott i magen.

igår fick jag en sån där himla go kram som jag så himla gärna vill ha dagligdags.
(obs gårdagen = INTE omkrambar)
då påmindes jag igen.

äsch, jag får väl köra en askungen:
”vad är väl en go kram?
säkert svettig….och stinkig…..och för hård….eller helt uuuuunderbar……*snyft*

äh nu får jag ta och jobba undan några timmar så jag slutar larva mig!

Published in: on måndag 29 september 2008 at 7:42  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/09/29/dejtinglivet/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Han finns där ute någonstans…en go kille till en go tjej,så är det 😉 en vacker dag springer ni på varandra .

  2. ja tänk om jag skulle hitta en kramkille. wow. 🙂

  3. Copy paste ller inte…tänk om han menade det han skrev??

    Men klart det finns en kramkille för solen!! Till dess får du nöja dig med mina kramar ;).

    Kramkram

  4. den där killen menade inte ett ord.
    visst finns det kramkillar, men jag hittar dem inte.
    hoppas att du har det bra fina sol.


Kommentera

