kallt

i morse fick jag skrapa bort isen från vindrutan på bilen. kallt.
jag kommer bergis få leta reda på en jacka snart!

jag har ont i höger axel.
har jobbat för mycket och hinner inte träna.
från och med måndag lugnar allt jobb ner sig lite och jag kan sova och träna lite styrka.
har tagit ett pass med ett par hantlar nu men det hjälper inte.
mer sömn och mer vila är receptet. snart.
jobbar 10-14 timmar per dag onsdag till söndag – sen ger det sig

det är lite mycket nu.

men jag mår bra. det är huvudsaken.

Published in: on tisdag 30 september 2008 at 9:05  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/09/30/kallt/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Det är dumt att ha för mycket tid för sig själv, ibland.

  2. jo det där känner jag igen. hade svårt att tackla det ett tag. nu klarar jag mig bättre som ensam.

  3. Men det är inte dumt att ha mycket tid för sig själv, ibland. Bra att du mår bra. Kör du med hantlarna hemma?

  4. hej a. hur har du det?
    jag mår fint. trött men superfull av energi och livslust.

    jag har hantlar hemma och viktbollar på jobbet. bara 1,5-kilos för jag har ingen kraft.

    just nu har allt jobb rört till sig lite. och då har jag en tendens att bli lite spänd om jag sitter vid datorn och knappar tio-tolv timmar per dag.
    då är det superbra att pausa och ställa sig upp och köra lite rörelser med viktbollarna eller hantlarna så att jag mjukar upp lite igen.

    må gott!


Kommentera

