mår bara fint

kommer just hem från ett femtontimmars arbetspass.

jag mår så bra.

jag stökar lite i mitt egna företag, har ett heltidsjobb som tenderar att bli cirkus 110 % och så jobbar jag hos mysbrukarna.

idag drog jag och konsultade i solna och sen blev det ner till huddingehållet till mysbrukarna.

nästa lördag blir min första lediga dag på några veckor. sju långa (delvis) roliga arbetspass kvar.

vanliga kontoret känns sådär. jag tror inte riktigt att jag förstår dem.
konsultandekontoret känns bra.
mysbrukarna känns fantastiskt.

det är häftigt att bara genom att lyssna på andra så lär man sig saker om sig själv.

genom att ge en liten bit av mig så får jag en miljon tillbaka.

jag kan inte berätta för jag har inga ord, inget att säga.

men jag känner mig lycklig.

Published in: on fredag 3 oktober 2008 at 11:00  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/10/03/mar-bara-fint/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

