uj trött

jag behöver vila. jag har arbetat för mycket och sovit för lite under några veckor.

dessutom har jag slarvat bort det sociala. har bara jobbat och sovit.

jag längtar till helgen.

min kropp är i stort behov av

  • fredagsmys (kommer att somna framför idol)
  • sömn (komatillstånd)
  • solarium (jag och en ipren har samma kulör,det vill säga noll)
  • långpromenad

jag är helt stel och fötterna värker så att det knappt går att gå på dem.
det är ett helsike att mörka för kunder att jag har svinont i fötterna.
värk kan lätt synas i grimaser. eller som häftig inandning.
är helt säker på att värk är kopplat till ansiktsmuskler 🙂

måste ut och gå av mig vätskeansamlingarna, värken och stelheten. undrar om jag äger något regntätt?

dagens skitvikt  -1,2 kilogram 
(rekordet ligger på -3,0 kilogram)
mycket ligger och skvalpar som vätska i min kropp.
har inte sett knäna på ett par veckor.

Published in: on onsdag 8 oktober 2008 at 6:54  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/10/08/uj-trott/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentarerLämna en kommentar

  1. Samma här..för mkt job..men jag har hängt m på det sociala ändå…o det tar ut sin rätt nu..:-)

    Skickar en kram!

  2. Jaha, ‘skitvikten’ är i det närmaste konstant ser jag. Samma här. Men det var fint ikväll, jag hoppas du såg solen!

  3. Ta det piano, ibland. Njut av stillhetsångorna.

  4. hej solrosen! var rädd om dig och vila några dagar så du kommer ikapp dig. gör lite självlyx.
    jag själv har pressat lite hårt och nu börjar kroppen säga ifrån. halsen värker, ögonen svider och värken är elak.
    men jag har kul 🙂

    kramkram

  5. a, hur går det för dig med vikten? får du resultat?
    jag funderar på det österländska tänket igen.
    har hört rykten om en japan på söder i närheten av mosebacke som är bra.
    ska fundera på om det är något för min plånbok… 🙂

  6. jäpp badgear, nu är det egotid som gäller.
    ska skotta in frukt och grönt och promenera och sova….
    hade lyx idag och jobbade med en som utbildar sig till sjukgymnast så jag fick lite gratismassage.
    gött mos! 🙂


Kommentera

