hypon till bosön

jag vill att sveriges bästa tränare och dietister ska låsa in mig på bosön en månad och köra hårt med mig.

jag är så förbaskat trött på min kropp som inte funkar.

i forumet för sköldkörtelsjuka så börjar jag nästan grina när nykomlingarna berättar om allt skit de går igenom. de undrar om de någonsin kommer bli fria från fetma och värk och den vidriga tröttheten och hjärndimman och och och och och.
ska jag svara nej, det kommer inte att hända?
nej knappast.
jag håller klaffen.
arma satar!
jag är också en arm sate!
och jag vill ha hjälp!

Published in: on torsdag 9 oktober 2008 at 10:37  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/10/09/hypon-till-boson/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Hmmmm…. men lite av din trötthet kommer nog kanske av att du kör på lite för hårt med dina båda jobb…? Då kan man bli trött även utan sköldkörtelproblem….

  2. jo det är en månad nu som jag har sovit för lite och jobbat lite mycket. men jag har haft kul också.
    nu är det bara så märkligt att någon slängt in en massa damm här. fattar inte vem som gör så där 🙂


Kommentera

