koma

igår eftermiddag när jag kom hem skulle jag softa framfär tvn men somnade och sov två timmar.

sen var jag vaken och så idol. sen somnade jag igen. efter åtta timmars sömn vaknade jag av en vidrig huvudvärk. två ipren, sen sov jag fem timmar till.

när jag vaknade gjorde ryggen för djäkla ont. jag var förundrad över att jag inte hade liggsår.
femton timmars sömn är på gott och ont.

den där elaka huvudvärken jag vaknade av är en vanlig sak hos mig. när jag börjar slappna av efter lite stress går spänningen ut via nacken och upp genom huvudet. det gör ont som satan.

lite skönt är det att ha lärt känna sin kropp så väl så jag slipper fundera på vad kroppen håller på med just på det området.

efter allt jobbande som gjort att jag inte rört på mig speciellt är benen nu mer än rastlösa.

tänkte att jag äntligen ska klä på mig och sen gå ut i det dåliga vädret.
kondisen måste ha gått ner rejält efter allt stillasittande.
jag undrar om jag kommer att vara helt slut efter 4, 8 eller 12 kilometer?
längre än tolv kilometer går jag inte idag. kroppen är så slut och jag vill inte bli sjuk för att jag pressar mig.

vart var det nu jag la stormhatten….

Published in: on lördag 11 oktober 2008 at 3:04  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/10/11/koma/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

