jag skulle inte ha gått igår

idag har jag så ont i fötterna så jag stönar när jag behöver ta ett steg.

jag blir så sur när kroppen hela tiden stoppar mig för idag skiner solen och jag vill ut och fota. går inte. jag kan inte stå på fötterna.
det är jobbigt nog med att springa till tvättmaskinen fram och tillbaka.  jag kvider av smärta.

jag fattar inte vad jag ska göra.
jag kan inte gå ner i vikt för kroppen vägrar att samarbeta.

jag mår finemang i alla fall.
men det känns som jag sitter fast i en kropp från helvetet.

Published in: on söndag 12 oktober 2008 at 1:13  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/10/12/jag-skulle-inte-ha-gatt-igar/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

