vet inte vad jag ska skriva

är fylld av känslor – bara kärlek – för så många människor

det blev dubbel heltid denna vecka.

jag är hemskt trött och också väldigt lycklig.

min vän har fått sin dom. två månader kvar att leva. jag var hos honom idag. han gjorde en stor operation i nacken i fredags och ändå är allt han vill att komma tillbaka så han kan hjälpa farbrorn att flytta till helgen. han vill tillbaka till jobbet för han har så många som han vill hjälpa. sen kan han ta sin semester som inte blev av i somras. vilken man. helt makalöst att jag fått lära känna en sån.

idag var det fullt ös. jag kan inte beskriva.  det var allt.

Published in: on söndag 19 oktober 2008 at 11:43  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/10/19/vet-inte-vad-jag-ska-skriva/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

