aggro lchf:are

har stött på många väldigt aggressiva lchf:are.
så väldigt många att jag tror att lchf-kost gör folk förbannade.

ps. jag känner inte en enda lchf:are som inte ”fuskar”.
undrar varför de behöver ”fuska” med att äta socker och mjöl när de hela dagarna hetsar andra att inte äta det?

kul, sa bill.
roligt, sa bull.

(ps.ps. jag tycker inte att det är att ”fuska” med socker och annat när man dagligen gapar om hur andra ska äta. jag tycker att det är en livslögn. men schhhhh, säg inte det till en lchf:are – för då börjar de mala igen. *fniss*)

Published in: on måndag 20 oktober 2008 at 11:39  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/10/20/aggro-lchfare/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Det beror nog på en osäkerhet det där.

    När jag började blogga så var det några lchf:are som kom och föreläste mig om vad jag skulle äta och varför. Det var väl välmenta råd, men kunde nog uppfattas om vad som var rätt och fel.

    Då hade jag i för sig redan bantat bantat bort 25 kilo redan. Så jag hade gjort något rätt trots allt.

    Det roliga kom sedan när jag läste Litsfeldt som nånstans beklagade sig över LCHF:are hela tiden fick föreläsningar från andra om hur de ska gå ner i vikt. Och själv hade jag råkat ut för tvärtom, och jag upptäckte med tiden att det var många andra bantare som fått samma föreläsningar från LCHF:are.

    Men det viktiga är att det finns glada LCHF:are också, alla är inte aggro.

  2. fast det är mycket roligare att facka in folk 🙂

  3. Skulle inte förvåna mig om man blir aggressiv av LCHF, hjärnan behöver ju faktiskt socker för att fungera. Men jag tror nog mest det beror på fanatism och besserwisserfasoner.

  4. hej kraka. tack för alla fina och snälla kommentarer! jag blir jätteglad!


Kommentera

