en bok, många bokar

oj vad många böcker jag har sett idag!
visste inte förrän idag att det fanns så många böcker på ett enda ställe.

jag drog och räknade böcker i ett megastort boklager i rosersberg, några mil norr om stockholm.

vilket intryck! överväldigande!

dessutom såg jag säkert tjugo böcker jag skulle vilja läsa.

gissa vilken av dessa jag fotograferade idag som jag skulle vilja läsa…..

bert?

koranen?

alla bilder jag visar i min blogg har jag själv tagit

Published in: on torsdag 30 oktober 2008 at 10:03  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/10/30/en-bok-manga-bokar/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Tur för dig, att du tagit bilderna själv alltså 😉

  2. m jag förstår inte vad du menar men är glad att du tittade in 🙂


Kommentera

