kvack!

kvack! vaff är det frågan om?

här har jag sett fram emot min nya kolonilott så in i bängen. köpet skulle avslutas till veckan.

nu är det plötsligt tjafs om att det inte har gått riktigt till i kösystemet och att det är någon annan före mig som ska köpa lott.

men de kan väl inte ge mig glädje och sen slå av mig benen?

ska jag bli drabbad för att de inte ens kan hålla reda på sitt egna kösystem?

bannade aprumpor – ge mig kolonilotten!

beslut kanske kommer i eftermiddag.

nu ska jag iväg till missbrukarna. det blir nog lite kyrka idag. hörde att idde schulz ska sjunga i kyrkan idag.

Published in: on söndag 2 november 2008 at 10:09  Comments (12)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/11/02/kvack/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 kommentarerLämna en kommentar

  1. Ja, du måste berätta hur det går!

    Men, om det inte blir nu, så blir det nästa gång, och då kanske en finare lott. Det vet man inte.

    //Trogen läsare

  2. Hur gick det???

  3. Så får de väl inte göra 😦
    Hoppas det löser sig på något vis.
    Kram.

  4. idde som plåster på kolonisåren?

    Ha det höstigt och allt sånt.

  5. Du är utmanad.

  6. a det är en lång process att lösa detta dilemma för kolonílottsföreningen. jag och en annan kom in i kön samtidigt. de sa att jag fick lotten, men nu är de inne på att vi ska dela. urk, känner jag.
    tydligen ska det nu funderas en bit in i december och sen skulle jag kunna få svar.

  7. hej badgear. ja idde sjöng fint. jag ville ha lotten men det händer väl att jag får en en gång i tiden.

  8. m, utmaningen ska jag strax spana in…. 🙂

  9. Vi håller tummarna för dig! Att dela en lott är väl det värsta som kan hända; då är det bättre att ni lottar om det. Hoppas, hoppas det går vägen. Konstig idé att dela, man kan ju f ö inte komma in i kön samtidigt, någon är ju såklart före den andra (även om det bara är med några sekunder!). Kanske finns något spår i form av telefonsamtal (i logg hos Telia) eller annat som du kan använda dig av.

  10. Så tråkigt! Hoppas det ordnar sig.

  11. tack a. ja en lottning om lotten får det nog bli.vill inte dela.

  12. tack kraka. så himla rart av dig!


Kommentera

