den jävla högerfoten

i fredags stod jag inte ut med smärtan i min högerfot så jag letade reda på en ortoped med gott namn och rykte.
sicken jöns!
han var dum och dryg och nedlåtande och kränkande.
naturligvis var det inget fel på mig!
om jag kunde gå ner lite i vikt så skulle jag inte känna av foten vet jag.
trots att jag sa att voltaren inte hjälper och att jag får ont i magen av det fick jag ett recept.
när jag gick därifrån var jag jätteledsen och 400 kronor fattigare.

idag tog smärtan i foten nya höjder.
megaont liksom.
så det blev akuten.
där var det en sjuk kö.
jag satt från tidig kväll till fyra på morgonen innan något hände.

ett par ben i foten är helt av.
ordination: gå i träskor och med kryckor. i några veckor.

jag ska fan ha tillbaka mina 400 kronor av dumdoktorn från i fredags!

nu vill jag sova!

Published in: on onsdag 19 november 2008 at 6:48  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/11/19/den-javla-hogerfoten/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Är här och kikar in..och det där låter ju inget vidare alls. Och vilken tönt till läkare..att somliga ens få bli läkare, det är ett mysterium.

    Kram på dig iaf.
    Solrosen!

  2. gör ont.stackars mig! jag ska ta och prata med den där dumläkaren!


Kommentera

