nytt skitviktsrekord!

dagens skitvikt -4,1 kilogram = nytt skitviktsrekord!

förra rekordet låg på -3,0 kilogram.

jag tror att det är vatten jag gått och burit på länge som jag nu äntligen blivit av med, inte fett.
men det spelar ingen roll.
efter ett par års vattenfötter och -anklar verkar det som att jag får tillbaka mina fötter och anklar.
jag ser konturerna på mina fötter!

det har tagit mig sedan början av juni att bli av med 4,1 kilogram!

det som genast poppar upp i skallen på mig är den studie som lchf-folket blev så glada över att se.
där lchf-folket i snitt hade gått ned 5 kilogram i vikt på två år.
som gjorde att lchf vann över socialstyrelsens dietråd eller vad det nu var.

spännande.
för min kropp är riktigt kinkig.
vägrar att släppa vikt.
trasig ämnesomsättning.
jag kan ligga i som en gnu och det hjälper noll och inget.
säg att jag råkar tappa nästa kilo i januari eller februari.
det innebär att även min envisa kropp skulle kunna tänka sig att släppa 10-12 kilo på två år.
det skulle vara en dubbel förbättring av den där studiens resultat.

trots att jag inte äter lchf.

Published in: on söndag 23 november 2008 at 10:07  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/11/23/nytt-skitviktsrekord/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

