de hemlösas luciatåg

idag gick jag i de hemlösas luciatåg.

vi gick från medborgarplatsen till berzeli park i stockholm

det var en riktigt häftig känsla!

lusse1

lusse2

lusse3

lusse4

lusse5

lusse6

lusse7

lusse8

lusse9

Published in: on söndag 14 december 2008 at 2:07  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/12/14/de-hemlosas-luciatag/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Vilka fina bilder. Vad glada de ser ut. Roligt. 🙂

    • ja det var en fantastisk dag. en fantastisk uplevelse. men jag tror inte att många hemlösa var med i tåget. hälften var nog sådana som hade varit hemlösa. och så jag då som aldrig varit i närheten av hemlös, även om det känts så ibland.

  2. Jag tycker han med röda skägget borde ha varit Lucia! 🙂

    Grymt fint lussetåg!

    Kram

  3. tuss visst är rödskägg fin. min favvo var rasta.
    det var en otroligt mäktig känsla att gå i det luciatåget.


Kommentera

