tomte

detta är en av de vackraste tomtar jag sett

tomten är en del av ett kort jag fick

jag älskar alla de som har gjort tomten till mig

de är bästmänniskor

God Jul!

Published in: on onsdag 24 december 2008 at 11:26  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2008/12/24/702/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. God jul på dig själv!

    • god fortsättning a.
      hoppas att julhelgen har varit snäll med dig och att du inte tänkt ett enda skvaddevitten på kaloriräkning.
      nu måste jag köpa ett batteri. hej.


Kommentera

