mår som en prinsessa

nu har jag fått lite inspiration att ta i lite hårdare, att vilja lite mer.

kampen med att få tillbaka jag, den glada och fnittriga må-bäst-bruden, har börjat.

jag tog en liten provsväng i mina nya dojjor för att testa dem lite. gick bara fyra kilometer i snöyran.

meindl

dojjorna funkar bra och stödjer fötterna fint.
anklarna ser fina ut efter prommisen.
inga vätskesäckar, ödem, så långt ögat ser.
fortfarande stora problem med hälarna dock.

letade järnet och hittade ett par sulor jag köpte för ett tag sedan.
har nu petat in dem i dojjorna och tänkte testa i morgon om mina fötter mår bättre av det.

tänker att jag ska gå från jobbet hela vägen till hembussen i morgon och sedan hoppa av bussen två kilometer hemifrån för att få ihop en provsträcka på gissningsvis fem kilometer.

min beställda stegräknare lyser med sin frånvaro men den kanske dyker upp motslutet av veckan.

jag beställde ett par stavar när jag ändå var i beställningsfarten och jag ser fram emot att testa stavarna och se vad jag tycker om det.

jag dök in i solariet och tog en härlig ljusterapi kombo muskelvärmning kombo färgsättning.
tänker att det är möjligt att man känner sig bättre till mods om man inte möter ett spöke varje gång man möter en spegelbild.
tänker även att ett brunt tjocksmockeri är snyggare än ett degvitt tjocko.

jag är nu full av energi och ett öra-till-öra-leende sitter klistrat i fejan.

nu djäklars din gamla tjockkropp, nu ska du få en match!

dagens skitvikt -1,7 kilogram.
skitviktsrekordet ligger på skitvikt -4,0 kilogram.
drömvikten ligger 27,2 kilogram bort.

Published in: on tisdag 6 januari 2009 at 5:23  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/01/06/mar-som-en-prinsessa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

