dagsrapport från vågen

skitvikt idag på -2,2 kilogram
drömviktsavstånd 26,7 kilogram

läkarna säger att vid underfunktion i sköldkörteln ”det bara är att äta en tablett med syntetiska hormoner så fungerar kroppen som vanligt igen”.

ha!
stäng in mig en månad på bosön och kontrollera mitt matintag och min dagliga träning och kom sen och säg ”att det bara är att ta ett hormonpiller så funkar kroppen sen igen”.

Published in: on onsdag 7 januari 2009 at 7:45  Comments (9)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/01/07/dagsrapport-fran-vagen/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 kommentarerLämna en kommentar

  1. Jag kikar in och säger hej!

    Kramkram
    SOlrosen

    • hej fina solros. hur har du det?

      kramkram

  2. Hahahaha… Tänk, det sade läkaren till mig också.

    • du är strong du som skrattar =)
      jag surar fortfarande…..haha

  3. Jo, men du och jag vet ju vid det här laget att det är knepigt pga förhöjd insulinkänslighet med allt vad det där innebär för viktkontrollen.

    • ja den där tanken har stannat kvar i mig.

      hur fåglarna ska vi få fettet som ligger och skvalpar i kroppens celler att omvandlas till energi så att vi kan förbränna det?

  4. Hej!
    Jag har det fint, känner mig lite rörig pga kärleken..

    Men jag försöker hålla mig på jorden.
    Och jag har tappa bort din mail, min är sandrajohanis@hotmail.com.
    Skriv gärna om du har tid.
    Kram

    • solrosen jag har så himla mycket att göra.
      tyvärr vet jag inte om jag hinner skriva.
      idag till exempel sitter jag och jobbar till tio och sen direkt i säng för att göra en lika lång dag i morgon.

  5. Men jag finns på nytt ställe…kunde inte hålla mig borta..:).

    Besök mig gärna!
    Kram


Kommentera

