dagens addro

men vaff??!!

helv??!!

sat!!

dagens adrenalinkick bestod av att jag var och hämtade min nya stegräknare och mina gåstavar på lokala paketutlämningen. äntligen!

eftersom jag haft en liknande stegräknare av samma märke tidigare var det en baggis att dra i gång stegräknaren.
fast den var produktutvecklad med en liten usb + cd.
(usb = me like)

omron-step-counter1

gåstavarna däremot.
morr.
försökte fixa.
gick inte.
mera morr.
sen hela svordomsvisan.
(för dem som är yngre rekommenderar jag att kolla på tuben)

jag tog en bild på mina gåstavar för att visa hur pedagogiskt och fint det är ditkluttat på stavarna hur man ska göra:

gastavar

det var bara det att jag hann bli skitförbannad innan jag kom på att det är tretusensexhundrasjuttiofyra varv man ska vrida för att kunna låsa dem i rätt längd.

nu är jag förbannad på stavjävlarna innan jag ens har testat att gå med dem.
det kanske kommer att påverka min utvärdering av stavgång.
ja ja. jag slängde in stavjävlarna i ett hörn.
har ändå inte tid med dem på ett tag.

Published in: on söndag 11 januari 2009 at 8:20  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/01/11/dagens-addro/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

