mera blogg?

har varit dålig på att uppdatera bloggen under lång tid.

det har känts som att jag inte haft mer att säga.

eller något nytt att säga.

jag har gnällt på min vikt och på mina fötter och på alla dumma människor därute som skapar förtvivlan i mig.  på min dumma kropp som vägrar att samarbeta med mig på grund av en stendöd sköldkörtel.
detta har jag gnällt om om och om igen.

nu har jag en massa hopp om att doktorn ska få bukt med lite viktminskning.

dessutom är jag larvigt, fjolligt helkär.
så länge det varar kommer jag nog hålla på och bluddra om det.

en massa åttiotalsmusik poppar helt plötsligt upp i mitt huvud när jag skuttar runt (nåja!! med tanke på vikten…) på mina rosa moln.
så här känns det för mig:

Published in: on söndag 25 januari 2009 at 3:27  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/01/25/mera-blogg/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentarerLämna en kommentar

  1. Du är definitivt inte ‘dålig’ på att uppdatera – ibland skriver man mer, ibland mindre helt enkelt. Ser fram emot att läsa senare, eller om det kanske blir några fina fotografier?

  2. ja uj vad jag längtar efter att gå ut och fota. det har varit lite hektiskt ett tag.

    hur har det gått med bvitaminerna för dig? fått något gensvar?

  3. Jo, doktorn tyckte att det kunde inte skada (klarar mig med receptfritt), så nästa gång kollar han det också.

    Usch, idag ringde jag 11414 och för att berätta att jag var rädd att grannen (en gammal gubbe) kolat inne i sin lägenhet. Det luktar så utanför… han har just inga vänner eller släktingar heller vad man vet och ingen hemtjänst. Förut kunde det lukta starkt av cigarettrök men nu luktar det bara skunk.

  4. oj fy fåglarna vad hemskt! ja det är väl troligt att du har rätt.

  5. Nej, jag hade fel som tur är! Vi får se hur det går nu.

  6. oj vilken tur!
    det lät verkligen som att din misstanke stämde.
    synd om det ska lukta pyton framöver.


Kommentera

