yes!

jag fick det!
fettomedicinen alltså.
har perfekta värden på blodproverna som togs förra veckan.
åkte direkt till apoteket och hämtade ut medicinen.

reductil

nu är det allvar.
och mycket hårdare än vad det normalt är.
det här ska jag troligtvis hålla tyst om, för det här min läkare gör är tufft.
men jag vill berätta.

om man har en kropp som jag har, en kropp som inte vill samarbeta, så får man ibland ta till lite extrema åtgärder.
jag kollas av läkare varje vecka.
en läkare jag litar på till fem hundra procent.

gör inte detta själv hemma med reductil du köpt på nätet.

jag får nästan inte äta något.
inte mer än vad jag överlever på.

2,5 deciliter välling per dag
(jag kommer att spy av att äta välling)

2,5 deciliter hemlagad grönsakssoppa per dag.
(alla grönsaker utom majs tillåtet.
en tärning grönsaksbuljong ska med i grytan).

till det får jag festa loss på en banan per dag.
så länge jag inte äter mer än en liten bit per gång.

därutöver vatten max ett glas åt gången.

och kaffe med minimjölk.
om jag inte dricker mer än en kopp åt gången.
mjölken neutraliserar tydligen syran i kaffet.

detta kommer att bli tufft.

av medicinen kommer jag troligtvis:
1. bli på bra humör, reductil funkar som antideppmedicin.
2. bli pigg
3. sömnbehovet minskar

i början kommer jag troligtvis få hjärtklappning.

snälla håll en tumme för mig att jag kommer att fixa detta.

tidigare skitviksrekord ligger på skitvikt -4,4 kilogram

ok nu kör vi….i morgon bitti startar jag.

mitt mål är att vara snygg i klänning till midsommar.

Published in: on tisdag 27 januari 2009 at 7:54  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/01/27/yes/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Lycka till, det här fixar du lätt som en plätt. Dyrt med nya kläder förstås, men det kan det vara värt. Till sommaren vill vi se ett foto här på bloggen som ‘bevis’ 🙂 Det blir nog inte lika tufft som du tror. Det blir ju nästan som att fasta. Här är någon som skrivit om det på webben: http://www.helhetsdoktorn.nu/tipsv32.htm

  2. tack a.
    som vanligt från ditt håll: bra information!

    jag funderade nämligen på hur jag ska klara mig utan protein i en vecka. nu fick jag svar på det och en massa annat.


Kommentera

