dag 2 med reductil

två dagar med vlcd och inget syns på vågen.
min kropp är tjurig.

idag var det lite tuffare att gå på reductil än dag ett.

folk har backat från mig idag.
tror att jag kommit i ketos eller vad det heter.
luktar nog skunk ur munnen.

det har känts konstigt vid magmunnen idag.
strax under solar plexus.
som om jag haft en svavelosande vulkan där.
märklig känsla.

har inte haft några hungerskänslor idag heller.

samma kost idag med.

i morse 2,5 dl välling, cirka 170 kilokalorier.

under dagen en banan i småbitar.

nu i kväll 2,5 dl grönsakssoppa.

Published in: on torsdag 29 januari 2009 at 7:48  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/01/29/dag-2-med-reductil/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLämna en kommentar

  1. Två dagar, det syns väl inte!

    Kanske står det något på ”Tallmogården”-sidan om vad man kan göra för att slippa unken smak pga ketos. Munvatten?

  2. Måste erkänna att det var ett tag sedan jag tittade in till dig…tiden räcker liksom inte till och jag känner mig som en urdålig bloggvän 😦
    Men så glad jag blir när jag läser…håller alla tummar jag har för att allt ska gå vägen för dig,med vikten,dumma kroppen och kärleken,du är värld all lycka du kan få.
    Jätte kram frå mig.

  3. tack a. du är full av tips 🙂

    m. jag vet precis hur det är. det är nästan så att jag är lite glad att jag har annat att syssla med än att sitta och glo på bloggen 😉


Kommentera

