dag 6 med reductil

har varit bortrest i helgen.
har ändå lyckats undvika god mat och godis av alla sorter.
har kört mitt race med välling och grönsakssoppa.
mitt fusk bestod i helgen av två glas rödvin.

ställde mig på vågen nu.
tror inte mina ögon.
-4 kilogram på fem dagar med reductil.
oj.

Published in: on måndag 2 februari 2009 at 6:37  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/02/02/dag-sex-med-reductil/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Jag måste gratulera, med tanke på hur du kämpat och slitit så är det kul att se att det finns något som biter på din kropp.

    Jag håller tummarna. Glöm inte att slänga in lite styrketräning.

    Ride on!

  2. det tog mig sju månader att på egen hand plocka bort 4,4 kilo.

    med reductil och vlcd har det tagit en vecka att plocka fyra kilo.

    både surt och sött.

    för jag ville klara det själv.
    men det gjorde jag inte.
    så jag fick be om hjälp.

    klart jag kör styrka 🙂

    jag har bland annat:

    en stretch-dvd
    en fullstor crosstrainer
    hantlar
    en vhs med aerobics från åttiotalet
    (på 80-talet hette det situps i stället för mag-crunches)
    gympadojjor + kängor att promenixa i
    ett par oprövade stavar att gå med

    det bästa är att jag använder prylarna =)


Kommentera

