dag 8 med reductil

det är enkelt att banta med reductil.
inga speciella vedermödor.
nu senaste dagarna har jag varit i fasen att kroppen renar sig så jag har känt mig ordentligt bucklig.
ont överallt.

när jag slarvar med att dricka vatten känns det på en gång.
det blir elak huvudvärk.
som avhjälps med att dricka vatten. enkelt.

magen mår bra av de kokta fibrer den får av välling och grönsakssoppa.

jag mår bra för jag ser lite förändring.
kindbenen är lite mer markerade.
nyckelbenen börjar anas.
hänget på magen är mindre hängigt.
basfiolformen ändras lite sakta.

det går åt rätt håll.

Published in: on onsdag 4 februari 2009 at 7:01  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/02/04/dag-8-med-reductil/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Tjoho!

    När du ändå är igång så läs om Dick Hoyt och hans grabb

    Du kan trycka fram ”mer information” och läsa historien. Pfantastisch. Nästan så tom en surgubbe som jag blir glad 🙂

  2. ja du badgear.
    de där två får vilket öga som helst att blötas lite.
    sån där kärlek får ju vilken hjärta som helst varmt.


Kommentera

