dag 10 med reductil

det verkar inte hända mer med vikten så jag börjar undra om reductil kommer att hjälpa mig.

naturligtvis är jag för ivrig samtidigt som jag är för orolig för att reductil inte kommer att funka på min dumma kropp.

magen är väldigt tom nu efter tio dagar med låglåglågkalorikost.

på morgonen äter jag cirka 2,5 deciliter välling
på dagen en banan
på kvällen en kopp grönsakssoppa.

det som gör att jag hittills klarat mig utan större fusk (två glas rödvin) är fettomedicinen reductil.

nu är magen bara så väldigt tom.
känns som att det börjar vrida om av syror där inne.

igår morse tog jag mina kosttillskott, bland annat järn, multivitaminer, d3vitamin, acai, tillsammans med en halvliter vatten.
jag blev proppmätt och orkade inte dra i mig vällingen på en gång.
då blev jag illamående och spydde upp allt igen.
bara vatten alltså, för magen var tom.

att vitaminerna är starka för magen (slemhinnorna i magen) vet jag sedan länge.
det är det som fått mig att äta något litet på morgonen tidigare.
men igår hann jag alltså inte.

det känns som att den sekund det kommer in lite grönsakssoppa eller välling i magen nu slänger sig kroppen över det och snor det raskt som sjutton in i systemet och sedan är magen helt tom igen.

för en gångs skull har jag haft litet kraft att umgås.

igår kväll kompisfika och i kväll kompisfika. mysigt.
i kväll frågade min kompis om jag har gått ned i vikt.
det var riktigt skönt att få den frågan 🙂

Published in: on fredag 6 februari 2009 at 10:30  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://jagvillhittasolen.wordpress.com/2009/02/06/dag-10-med-reductil/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

